- Controle van de bestelling
- Controle van de drukwerkbestanden (indien van toepassing)
- Bevestigingsmail dat de opdracht in productie gaat met de datum van de verspreiding of postbezorging
- Eindcontrole op de depot(s) dat alles goed is aangekomen en verwerkt
Klachten
Om verder onderzoek te kunnen doen hebben we minimaal 10 adressen nodig: Straatnaam met huisnummer en plaatsnaam. Om dit op een zo goed mogelijke en betrouwbare manier verder onderzoek te doen, vragen we om de betreffende klachtadressen binnen 7 dagen te melden na verspreiding. Na deze periode is de herinneringswaarde van de consument namelijk niet betrouwbaar meer.
Het verspreidingsnetwerk bestaat uit meer dan 22.000 bezorgers die bij 6,1 miljoen adressen huis-aan-huisreclamefolders en weekbladen verspreiden. Op meerdere momenten in de week. Dan is het mogelijk dat er iets misgaat met de bezorging. Net als u nemen wij alle signalen over de kwaliteit van onze bezorging van uw folders serieus. Wij conformeren ons daarbij aan de definities van de Code VOR (Code Verspreiding Ongeadresseerd Reclamedrukwerk). Om de kwaliteit van verspreiding te optimaliseren, maken wij gebruik van een kwaliteitsmonitor. Doordat wij een koppeling maken tussen klachtadres, de bezorger en de wijkadressen zijn wij in staat om de juiste actie te nemen voor verbetering van de verspreidkwaliteit. Na ontvangst van uw navraag over de bezorging wordt eerst gecontroleerd of er terecht sprake is van een fout in onze dienstverlening. Is uw navraag terecht dan wordt deze als klacht geregistreerd in onze kwaliteitsmonitor. Afhankelijk van het type klacht worden vervolgens de nodige stappen doorlopen om de verspreidkwaliteit te verbeteren. Per type klacht (Incidenteel of Frequent) wordt een vaste doorlooptijd gehanteerd, dit is de periode die nodig is om de klacht af te kunnen handelen.
Reacties garanderen op uw reclame-uiting is helaas niet mogelijk. Het aantal reacties hangt af van factoren als grafische opmaak, het soort dienst of product, de eventuele aanbieding, de periode van verspreiding en de regio. Als verspreider van ongeadresseerd HAH-materiaal geven wij ook geen 100% garantie mbt de verspreiding, en met ons geen enkele andere verspreidorganisatie. Dat is simpelweg niet mogelijk, hoe graag we dat ook zouden willen. Wel proberen we natuurlijk zo goed mogelijk ons werk te doen en bij het ontvangen van bezorgklachten zullen we die zeker oppakken, maar dan wel volgens de gangbare procedure.
Alle bezorgklachten moeten binnen 7 dagen na verspreiding of bezorging zijn gemeld via de mail: info@verspreidenenzo.nl. Onder vermelding van het ordernummer en bezorgdatum.