Verspreiden in het geseald Spotta folderpakket
- Je reclame-uiting wordt 100% machinaal verpakt en gebundeld per bezorgwijk. Hierdoor ontvangt de bezorger altijd genoeg folders.
- Folders worden op elkaar verpakt en niet inelkaar gestoken, hierdoor wordt je reclame-uiting altijd gezien.
- Met een hoge en stabiele bezorgkwaliteit van 95%, mede doordat elk pakket is voorzien van een wijkcode, is Spotta het folderpakket met de hoogste bezorgkwaliteit.
- Uw folder bevindt zich tussen de sterke merken waarvoor de consument iedere week het folderpakket opent.
- De folie houdt de folders schoon, droog en netjes.
Verspreiden in het geseald Spotta folderpakket
Nog vragen?
Misschien kan ik je helpen enzo...Verspreiding in het geseald Spotta folderpakket
Het aantal huishoudens waar dit pakket wordt bezorgd is het aantal na aftrek van de NEE/NEE en NEE/JA stickers, of in sommige steden juist na aftrek van de huishoudens met JA/JA stickers. Netto oplage. Bezorging vindt plaats samen met folders van bekende bedrijven als Gamma, Expert, Phone House, Formido, Bruna, Seats and Sofas, Etos, Praxis, Aldi, Bristol, Gall&Gall, BCC, ANWB en van lokale ondernemers.
Bezorgdagen
De bezorging van het gesealde Spotta folderpakket wordt gezien als een weekendverspreiding. In de planning wordt dit weergegeven in een weeknummer. Het weeknummer geldt vanaf de maandag, maar bezorging vindt plaats vanaf de zaterdag tot de maandag. Verspreidt jouw reclame-uiting samen in het Spotta folderpakket, net zoals deze ondernemingen: Gamma, Formido, Seats and Sofas, Etos, Praxis, Phone House, Bristol, Bruna, Gall&Gall, BCC, Profijt Meubel, ANWB en lokale ondernemers.
Het gesealde Spotta folderpakket
Het Spotta folderpakket is iedere week een vertrouwde verschijning op de deurmat. De consument van vandaag wil gemak en voordeel en daar voldoet het Spotta folderpakket aan. Elke week ontvangen ca. 5,7 miljoen Nederlandse huishoudens vanaf zaterdag tot en met maandag het folderpakket.
Bezorgkwaliteit: 95%
Marktsegmentatie en doelgroep opdelen
Je kan ook jouw doelgroep op een effectieve manier bereiken. Marktsegmentatie. Iedere doelgroep reageert anders op marketing- en communicatieuitingen. Het segementeren van de markt is daarom erg belangrijk. Marktsegmentatie betekent dat je de totale markt gaat opdelen. Je gaat alle afnemers opdelen in specifieke (deel)segmenten. Je kan de doelgroep segmenteren op demografische-, geografische-, sociaaleconomische-, psychografische- en gedragscriteria.
- Demografische criteria: • Geslacht • Religie • Leeftijd • Gezinssamenstelling • Burgelijke staat
- Geografische criteria: • Land • Regio • Stad
- Sociaaleconomische criteria: • Opleidingsniveau • Sociale klasse • Beroep • Inkomen
- Psychografische criteria: • Interesses • Leefstijl • Persoonlijkheid
- Gedragscritieria: • Behoeftes • Loyaliteit • Gebruiksfrequentie • Tijdstip van gebruik
De offerte van je dromen
Vul hier je gegevens in. We gebruiken ze alleen voor deze offerteaanvraag en delen ze nooit met derden. Lees meer op privacybeleid.